Lezárási Klub Baja

A sikeres bajai értékesítők klubja

Kasza Tamás módszeréhez egy megtörtént esetről szóló levél:

"

Kedves Mária!

Ma három visszajelző emailt kaptam, az egyik arról szólt, hogy semmit nem ér az, amit csinálok.

A másik kettő arról szólt, hogy egy másfél órás beszélgetés során megváltoztattam valaki életét.

Mindig elgondolkodtató, hogy miért gondolja valaki azt, hogy amit mondok nem ér semmit, amikor egy általam egy olcsó 5.000 Ft-os napon kiképzett étrtékesítő 10 perc alatt kiképzett egy bolti eladót, aki körülbelül 400%-os forgalom növekedést produkált.

Ezt a történetet itt közlöm:

 

Kedves K. (kivettem a neveket és a bolt nevét)!

Azért ragadtam gépet a mai este folyamán, hogy egy kis segítséget ajánljak, amennyiben elfogadják.

Ehhez pár mondatban elmesélném mi történt a mai napon velem az egyik üzletükben. A délután folyamán volt pár szabad órám, és a Westend-ben lévő üzletükbe mentem be, azért hogy sportcipőt vásároljak. Mikor bementem az üzletbe, nem volt konkrét elképzelésem, hogy mit keresek, csak az tudtam, hogy venni akarok egy sportcipőt, többször körbejártam, ekkor odajött hozzám segíteni az egyik fiatal hölgy. Kérdezte, hogy méretben segíthet-e, erre mondtam neki, hogy még konkrét elképzelésem sincs a cipő külsejére, a méret még ráér. Ő erre megkérdezte, hogy ismerem-e a club tagság lehetőségét, mire azt válaszoltam, hogy nem. Ő nagyon előzékenyen elmondta, hogy mi ez a lehetőség, és hogy társkártyát lehet hozzá kérni, ami egy hónapig érvényes és hosszabbítható stb… stb… Megköszöntem a tájékoztatást, majd odébb állt. Közben találtam megfelelőnek tűnő cipőt, eztán már kértem a segítségét ugyanennek a kedves lánynak, hogy megfelelő méretet kapjak, aki természetesen segített is.

Amíg a fizetéssel és a clubkártya regisztrációval tellt az idő (szerencsére egy kis technikai malőr miatt ez hosszabbra nyúlt, valami gond volt a géppel), sikerült az előbbi kedves lánnyal szóba elegyednem. Kérdeztem tőle, hogy adhatok-e pár tanácsot és észrevételt neki.

Az értékesítés során felmerült hibák a következők voltak:

-          konkrét igénnyel mentem be, hogy cipőt szeretnék vásárolni, ezt fel kell ismerni (bementem egy olyan időpontban, amikor az ember nem csak nézelődni szokott, és többször körbementem, több cipőt levettem megnéztem)

-          mikor felajánlotta a segítségét, egy mondat beszélgetés után már a club kártya előnyeit hallgattam, pedig én cipőt szerettem volna vásárolni (legalább is elsősorban mindenképp) ebből látszott, hogy rájuk van erőltetve

-          mikor megkaptam a kívánt mértetet felpróbáltam, és megint magamra maradtam

-          miután eldöntöttem, hogy megvásárolom a cipőt, a pénztárhoz mentem, már én kérdeztem rá, hogy akkor kapok-e clubkártyát is

-          ha a cipővásárlásban segítenek elsőként, sokkal jobb eséllyel veszek cipőt is, ami később apropót ad arra, hogy a kártyát is kiváltsam (nem a cipővásárlási igényemet kezdték kezelni) ha nem vettem volna cipőt, akkor nyilván a kártyát sem kértem volna

Ezután mikor ezeket elmondtam neki, kérdezte, hogy hát, hogy veszek észre ilyet és mivel foglalkozok, mondtam neki, hogy biztosítási alkusz cégem van, és mellesleg tanultam egy nagyon jó lezárási specialistától, akinek ez szakterülete, évente több tucat tréninget tart kül- és belföldön egyaránt. Kérdezte, hogy ez mi, mit jelent az, hogy lezárási specialista. Mondtam neki, hogy megmutatom. Bejött közben az üzletbe egy középkorú jól szituált úr, aki hasonlóan viselkedett az elején, mint én. Többször körbe járt, volt egy cipő, amit kétszer is levett a polcról és több percen át nézegette. De mivel nem volt épp szabad ember, aki odamenjen hozzá, többször körbenézett és kiment. Közben az eladó lány a clubkártyámmal kínlódott, szóval nem tudott odamenni.

Mondtam neki, hogy látod, az úr egyértelmű vásárlási szándékkal jött be, meg is találta a cipőt, ami tetszett neki, többször leemelte, nézegette, csak egyszerűen nem volt, aki lezárja a vásárlását, például azt mondja neki, hogy „igen ez egy nagyon elegáns és egyben sportos viselet, nagyon divatos stb…” így elment, és valószínűleg még a délelőtt folyamán vásárolt is cipőt magának valahol.

Miután elmondtam a lánynak, hogy mit kellett volna és mit nem szabadott volna csinálni az én vásárlásom és a középkorú úr nem vásárlása során, mondtam neki próbáld csak ki. Az ezt követő kb. 10-12 percben (eddig tartott még a clubkártyám elkészülte) 3 beeső embernek, 4 pár cipőt adott el, ami ennyi idő alatt szerintem nagyon jó teljesítmény. Mikor kijöttem, már egy 4. vásárlót készült „lezárni”. Úgyhogy az eladó lányt maximális dicséret illeti, mivel odafigyelt, megfogadta a tanácsaimat, amit abban a 10 percben mondtam neki, és ez által 10 perc alatt kb 120 eFt forgalmat bonyolított (sajnos a nevét elfelejtettem, pedig a pólójára volt írva, ha leírják egy válaszban, hogy kik dolgoztak 23-án délután 13.00 tájban (természetesen keresztnevet), akár szívesen meg is írom ki volt ez az ügyes lány).  Amennyiben érdekelné Önöket a lezárási specialista elérhetősége, nagyon szívesen átküldöm.

Mielőtt bármi gyanú ébredne, hogy én ennek a tréningnek a népszerűsítésével foglalkozom, leírnám, hogy semmi ilyenről nincs szó, csupán hálás tudok lenni az úrnak, hogy az én munkámat olyan mértékben változtatta meg, hogy sosem gondoltam volna, hogy erre képes vagyok (1 hét alatt 4 db 1 milliós szerződést hoztam tető alá, a tréninget követően)

Azért elgondolkodtató, hogy ha országos szinten, üzletenként csak 2 eladó ennyire ügyes és fogékony, mint ez a lány az milyen mértékű forgalomnövekedéssel járna. Pénze van az embereknek, vásárolni is akarnak, és ha én nem zárom le őket (nem tőlem vesznek) akkor vesznek mástól.

Köszönöm, hogy végigolvasták a levelemet, remélem, hasznos volt. 

 

A tréner neve Kasza Tamás, telefonos elérhetősége: 0620/911-8752.
email-címe: info@kaszatamas.hu, weboldala: www.kaszatamas.hu
Remélem legalább olyan hasznos lesz Önöknek, mint a mi cégünknek volt.
Örülök, hogy segíthettem.

Üdvözlettel:
Vocelka Zoltán
Ügyvezető igazgató

Prémiumalkusz Kft.
Sárvár, Hunyadi J. u. 18/D
Mobil: 06-70/943-1442
Tel/Fax: 06-95/320-671

 

Örülök neki, hogy még vannak olyan emberek, akik megértik az én technikáimat, és segítségükkel, ajánlásokon keresztül létrehozunk egy új értékesítési kultúrát!

Köszönöm, hogy VAGY!

Baráti Szeretettel,

Kasza Tamás"

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 25
Havi: 78
Össz.: 10 650

Látogatottság növelés
Oldal: Megtörtént...
Lezárási Klub Baja - © 2008 - 2024 - lezarasbaja.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »